•  

     

                 

Program lojalnościowy

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

sklepu internetowego "puzzleland"

 

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej jako „Regulamin Programu Lojalnościowego”) określa zasady przystąpienia oraz prawa i obowiązki związane z uczestnictwem w Programie Lojalnościowym (dalej „Program”), w tym zasady zbierania Punktów Lojalnościowych (dalej „Punkty”) przy dokonywaniu zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego www.puzzleland.pl (dalej „Sklep”) oraz zasady wykorzystywania Punktów w celu dokonywania zakupów w niższych cenach za pośrednictwem Sklepu.

  2. Organizatorem i administratorem danych osobowych uczestników Programu oraz właścicielem Sklepu jest firma P.U.H. ENKEL Marcin Wnuk, ul. Konwaliowa 11, 95-082 Dobroń, NIP: 7311692618, REGON: 382328121.

  3. Składając zamówienie na produkty oferowane przez Sklep, Uczestnik Programu (dalej „Uczestnik”) oświadcza, że zapoznał się oraz w pełni akceptuje postanowienia Regulaminu Sklepu (dalej „Regulamin Sklepu”) i Regulamin Programu Lojalnościowego - dostępnych pod adresem internetowym www.puzzleland.pl, oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.

§ 2
UCZESTNICTWO W PROGRAMIE

  1. Przystąpienie do Programu i uczestnictwo w Programie jest dobrowolne.

  2. Uczestnikami są osoby, które posiadają założone konto w Sklepie (dalej „Konto”), tzn. posiadają hasło i adres e-mail podany przy rejestracji do Programu, umożliwiające zalogowanie się do konta w Sklepie oraz które spełniły warunki określone w niniejszym Regulaminie uprawniające do otrzymania Punktów.

  3. Osoba przystępująca do Programu podaje w Formularzu Rejestracyjnym następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres zamieszkania lub adres korespondencyjny, numer telefonu, adres poczty elektronicznej e-mail.

  4. Poprzez wypełnienie Formularza Rejestracyjnego zgodnie z pkt 3 wyżej, osoba przystępująca do Programu potwierdza, że akceptuje warunki niniejszego Regulaminu, a tym samym udział w Programie na warunkach określonych w Regulaminie. Brak akceptacji warunków niniejszego Regulaminu na Formularzu Rejestracyjnym uniemożliwia przystąpienie do Programu.

  5. Uczestnik ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechania w zakresie obowiązków wynikających z uczestnictwa w Programie.

§ 3
DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW

  1. Wszelkie dane osobowe dotyczące Uczestnika oraz informacje przekazane przez niego w Formularzu Rejestracyjnym przetwarzane będą przez Organizatora w sposób zgodny z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (UE) 2016/679 (dalej: RODO) , zgodnie z zasadami zawartymi w niniejszym Regulaminie oraz w Polityce Prywatności dostępnej na Stronie Internetowej.

  2. Organizator przetwarza dane niezbędne do realizacji Programu, w którym Uczestnik bierze udział (Art. 6 ust.1 lit. b) RODO). Organizator przetwarza dane również w celu spełnienia zobowiązań wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO) - to przede wszystkim dane i informacje finansowe, których potrzebuje, aby wypełnić obowiązki w zakresie rozliczalności w ramach ustawy o podatku dochodowym osób fizycznych. Organizator przetwarza dane osobowe, w tym zarejestrowane dane odnoszące się do zdobytych Punktów i transakcji dokonanych w Sklepie, dla uzasadnionych interesów zgodnie z art. 6 ust 1 lit f) RODO. 

    Do uzasadnionych interesów należą cele marketingowe i reklamowe (motyw 47 RODO) takie jak sporządzanie i przesyłanie indywidualnie dobranych informacji o towarach lub usługach Organizatora, obecnych i przyszłych Sklepów, o samym Programie, oraz cele badań opinii i rynku.

    Dane Uczestnika mogą być udostępniane innym podmiotom takim jak firmy kurierskie czy podwykonawcy Organizatora, zawsze zgodnie z powyższymi celami przetwarzania i z dbałością o ich bezpieczeństwo.

    Dane będą przetwarzane do czasu zakończenia uczestnictwa w Programie i upłynięcia okresów reklamacyjnych i roszczeniowych, chyba że obowiązujące prawo wymaga przechowywania tych danych.

  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.  Odmowa podania danych osobowych oraz wyrażenia zgody na ich przetwarzanie w celach realizacji Programu uniemożliwia przystąpienie do Programu i wzięcie w nim udziału.

  4. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator, czyli P.U.H. ENKEL Marcin Wnuk z siedzibą w Dobroniu przy ulicy Konwaliowej 11, 95-082 Dobroń, NIP: 7311692618, REGON: 382328121

  5. Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych podanych w ramach uczestnictwa w Programie oraz ich poprawiania, aktualizacji, modyfikacji lub sprostowania. W celu dokonania powyższych zmian w zakresie swoich danych osobowych podanych w ramach uczestnictwa w Programie, Uczestnik powinien dokonać wszelkich potrzebnych zmian w systemie informatycznym obsługującym Program po zalogowaniu się na swoje Konto.

  6. Uczestnik zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Organizatora o wszelkich zmianach w zakresie swoich danych osobowych podanych przez Uczestnika w ramach uczestnictwa w Programie. 

  7. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Programie, dane osobowe Uczestnika są przetwarzane tylko dla celu spełnienia zobowiązań wynikających z przepisów prawa oraz w celach ochrony roszczeń.

  8. Organizator zastrzega sobie prawo do przesyłania informacji handlowej, w tym ofert handlowych i innej korespondencji handlowej, Uczestnikom, którzy poprzez Formularz Zgłoszeniowy wyrazili  zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną (na adres poczty elektronicznej), na podstawie art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (telefonu, smartfona) dla celów marketingu bezpośredniego na podstawie Art. 172 ust 1 ustawy Prawo Telekomunikacyjne.

  9. Uczestnik ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych i analiz rynku oraz może odwołać zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną lub na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (telefonu, smartfona) dla celów marketingu bezpośredniego, poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie i przekazanie go Organizatorowi.  W takim przypadku Organizator będzie kontaktować się z Uczestnikiem jedynie wtedy, gdy przekazywane będą informacje niezbędne dla realizacji Programu

  10. Uczestnikowi, w odniesieniu do przetwarzanych danych osobowych przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.

§ 4
ZASADY NALICZANIA, UZNAWANIA I ANULOWANIA PUNKTÓW

  1. Z zastrzeżeniem §4 ust. 4, Uczestnik jest uprawniony do otrzymywania Punktów za zakupy dokonywane w Sklepie, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie Programu Lojalnościowego, pod warunkiem zalogowania się na swoje Konto każdorazowo przy składaniu zamówienia.

  2. Uczestnik spełniający warunek, o którym mowa w ust. 1, uzyskuje naliczenie Punktów w liczbie wynikającej z Przelicznika Punktów (dalej „Przelicznik Punktów”), który określa, że za każde wydane 1 zł Uczestnik Promocji otrzymuje na swoje Konto Klienta 1 punkt. Oznacza to, że wydając np. 1000 PLN brutto Uczestnik otrzymuje 1000 punktów.

  3. Punty przyznawane są Klientowi tylko i wyłącznie za zakup produktów oferowanych przez sklepie we wszystkich kategoriach. Nie są przyznawane za złotówki wydane na pokrycie kosztów wysyłki.

  4. Punkty są przyznawane do salda widocznego na Koncie, po pełnym opłaceniu zamówienia tylko i wyłącznie w chwili zamknięcia zamówienia i zmiany jego statusu na „przesyłka wysłana”. Punkty nie są przyznawane, gdy zamówienie nie zostanie opłacone przez Uczestnika w terminie i w pełnej wysokości łącznie z kosztami dostawy. Warunki realizacji zamówień określa Regulamin Sklepu.

  5. Saldo Punktów może być również powiększane przez Sklep poprzez uznanie na Koncie kolejnych Punktów zgodnie z zasadami określonymi przez Sklep na stronach internetowych Sklepu, np. w wyniku promocji lub dodania informacji/opinii o produkcie.

  6. Sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia w każdym czasie liczby Punktów uznanych na Koncie (anulowania przyznanych Punktów) o wartość produktów przeliczonych na Punkty zgodnie z Przelicznikiem Punktów i Regulaminem Sklepu, w przypadku, gdy zamówienie zostało anulowane, nieodebrane przez adresata lub zwrócone.

  7. Sklep ma prawo weryfikować poprawność naliczenia i uznania Konta Punktami. Weryfikując poprawność naliczenia i uznania Konta Punktami, Sklep może korygować Saldo Punktów.

  8. Każdy Uczestnik otrzymuje informację o aktualnym stanie salda punktowego po zalogowaniu na Konto.

  9. Uczestnik może być informowany o przyznaniu Punktów oraz o saldzie punktowym poprzez korespondencję przekazywaną na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany w formularzu zamówienia lub na Koncie. Powyższe informacje mogą być również przekazywane Uczestnikowi w formie krótkich wiadomości tekstowych (SMS) wysyłanych na numer telefonu podany na Koncie, jeśli Uczestnik wyraził na to zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w Koncie po jego utworzeniu lub w momencie jego tworzenia.

  10. Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej. Niedopuszczalne jest przeniesienie przez Uczestnika Punktów ze swojego Konta Uczestnika na inne Konto Uczestnika należące do innej osoby.

§ 5
ZASADY WYKORZYSTANIA PUNKTÓW

  1. Uprawnionym do wykorzystania Punktów jest wyłącznie Uczestnik.

  2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za posługiwanie się hasłem przez osobę nieuprawnioną, a także podanie niepełnych lub nieprawdziwych danych przez Uczestnika.

  3. Punkty zgromadzone w Programie na Koncie Uczestnika uprawniają do otrzymania stałego Rabatu po uzyskaniu określonej liczby punktów.

  4. Określona liczba zgromadzonych Puntów uprawnia do stałej zniżki (rabatu) na zakupy dokonywane w Sklepie, według przyjętego przelicznika:

  • po uzyskaniu 1000 pkt - stały rabat w wysokości 2%

  • po uzyskaniu 2000 pkt - stały rabat w wysokości 4 %

  • po uzyskaniu 3000 pkt - stały rabat w wysokości 6 %

  • po uzyskaniu 4000 pkt - stały rabat w wysokości 8 %

  • po uzyskaniu 5000 pkt - stały rabat w wysokości 10 %

  1. Maksymalny stały rabat na zakup produktów wynosi 10 % .

  2. Stały rabat przydzielany jest Klientowi automatycznie po uzyskaniu określonej ilości punktów.
  3. Punkty służą tylko i wyłącznie jako rabat procentowy na towar bez kosztów jego dostawy.

  4. Punkty nie mogą być wymienione na gotówkę lub jakąkolwiek inną korzyść majątkową lub niemajątkową i nie jest możliwa wypłata równowartości Produktu za Punkty w jakikolwiek sposób.

  5. Uczestnik ma możliwość wykorzystania Punktów w celach określonych w ust. 3 w Sklepie internetowym www.puzzleland.pl oraz oddziale stacjonarnym Sklepu (dalej „Oddział”), znajdującym się w siedzibie Organizatora, tj. w Dobroniu przy ul. Konwaliowej 11 oraz w każdej przyszłej lokalizacji sklepu firmowego Organizatora.

  6. W celu skorzystania ze stałego rabatu w Oddziale, należy udać się osobiście do niego i umożliwić zweryfikowanie swoich danych, z danymi przypisanymi do konta Klienta.

  7. Możliwe jest również złożenie zamówienia w Sklepie na własnym urządzeniu, będąc obecnym w Oddziale, skorzystanie ze stałego rabatu, a następnie odebranie zamówionego towaru w Oddziale.

§ 6
ZWROTY I GWARANCJA

  1. W przypadku nie odebrania zamówionego towaru i dokonanie przez Sklep zwrotu zapłaty za ten towar anulowana zostaje taka ilość punktów, jaka została przyznana za jego zakup.

  2. Analogicznie do ust. 2 zwrot towaru przez Sklep skutkuje anulowaniem takiej ilości punktów, jaka została przyznana za zakup tego zwróconego towaru. 

§ 7
REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Programu Lojalnościowego, z wyłączeniem reklamacji dotyczących sprzedaży towarów handlowych i usług Sklepu, powinny być sporządzane w formie pisemnej na papierze lub w formie elektronicznej i zgłaszane Sklepowi niezwłocznie po zaistnieniu podstaw do złożenia takiej reklamacji.

  2. Sklep dokonuje rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia Sklepowi i powiadamia Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

§ 8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin jest dostępny dla każdego Uczestnika na stronie sklepu pod adresem www.puzzleland.pl lub w siedzibie Organizatora..

  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego w każdym czasie, bez konieczności zakańczania Programu. Zaktualizowany Regulamin Programu Lojalnościowego zostanie opublikowany w Sklepie i wchodzi w życie w dniu jego ogłoszenia.

  3. Z zastrzeżeniem postanowień Regulamin Programu Lojalnościowego, jego zmiana nie narusza praw nabytych Uczestników.

  4. Czas trwania Programu jest nieoznaczony.

  5. Sklep może zakończyć Program w każdym czasie, po uprzednim umieszczeniu ogłoszenia w Sklepie, wskazując jednocześnie termin zakończenia Programu.

  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Programu Lojalnościowego mają zastosowanie przepisy Regulaminu Sklepu i Kodeksu Cywilnego.

  7. Punkty są naliczane i uznawane dla zamówień złożonych w Sklepie po dniu 31 stycznia 2019 roku.

  8. Regulamin wchodzi w życie w dniu 31 stycznia 2019 roku.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl